یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

نگاهی به آخرین شماره نشریه «اپل» | عرضه سهام بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا

  • کد خبر: ۴۲۰۹۰
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
نگاهی به آخرین شماره نشریه «اپل» | عرضه سهام بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا
آخرین شماره نشریه «اپل» پرونده ویژه‌ای به شرکت مسافرتی Airbnb اختصاص داده است؛ «اپل» به موفقیت‌های تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، نیز پرداخته است.
عاطفه همایونی | شهرآرانیوز - آخرین شماره نشریه «اپل» پرونده ویژه‌ای به شرکت مسافرتی Airbnb اختصاص داده است. این شرکت استارت‌آپی با ارزشی حدود ۱۸ میلیارد دلار، یکی از سایت‌های پرطرف‌دار برای اجاره خانه در مناطق مختلف دنیاست. سایت و اپلیکیشن Airbnb پلتفرمی را فراهم کرده است که مسافران را قادر می‌سازد با کمترین هزینه سفر کنند و صاحب‌خانه‌ها بتوانند با اجاره خانه‌هایشان به مسافران، بیش از اجاره معمول درآمد کسب کنند.
 
سوای تمام مزایایی که این پلتفرم برای مسافران و اقتصاد‌های محلی فراهم کرده است، بسیاری عقیده دارند که Airbnb به بسیاری از ساکنان شهر‌های توریستی آسیب می‌رساند. طی تحقیقاتی که در ایالات متحده صورت گرفته است، با افزایش فهرست خانه‌ها در Airbnb مبلغ اجاره‌خانه‌ها برای ساکنان محلی افزایش می‌یابد. در این میان، با گسترش بحران کرونا در چند ماه اخیر، برایان چِسکی، مدیرعامل Airbnb، اعلام کرده است که شرکتش به دلیل محدودیت‌های سفر در ماه‌های گذشته، نزدیک به یک میلیارد دلار ضرر کرده و وی تصمیم به عرضه سهام شرکت گرفته است. در مقاله‌ای دیگر، «اپل» از عرضه سهام اولیه Ant Group، بازوی فناوری مالی غول تجارت الکترونیکی چینی Alibaba، نیز خبر داده است.
 
سهام Ant ممکن است بزرگ‌ترین پیشنهاد عرضه سهام اولیه از زمان شیوع ویروس کرونا باشد. در کنار این مطالب، «اپل» به موفقیت‌های تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، نیز پرداخته است. پس از درگذشت استیو جابز در سال ۲۰۱۱، بسیاری گمان می‌کردند پیدا کردن جایگزینی برای او بسیار سخت است، اما در این سال‌ها کوک نشان داده جایگزین مناسبی برای مؤسس اپل بوده است. زمانی که کوک سکان هدایت اپل را به دست گرفت، ارزش این شرکت چیزی حدود ۴۰۰ میلیارد دلار بود، اما حالا ارزش آن ۵ برابر بیشتر است و به‌تازگی به اولین شرکت آمریکایی‌ای تبدیل شده است که ارزش بازار آن ۲ تریلیون دلار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->